p0lat
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Hallo,
ich habe mir eine gebrauchte razer lycosa gekauft.
und zwar hab ich nun ein problem:
das touchpad funktioniert nicht!
beim vorbesitzer solls funktioniert haben.
er hat mir gesagt brauchst aktuelle software etc.
hab ich auch klappt immer noch net 🙂
nun stellt sich die frage woran es liegen kann wenn es bei ihm funktioniert hat?
ich habe :
- firmware version:2.02
- driver version: 3.00
Seriennummer fängt mit: MT082 an.
also ist meine tastatur nicht betroffen wenn ihr diesen kleinen text da unten liest.
mfg
ich habe mir eine gebrauchte razer lycosa gekauft.
und zwar hab ich nun ein problem:
das touchpad funktioniert nicht!
beim vorbesitzer solls funktioniert haben.
er hat mir gesagt brauchst aktuelle software etc.
hab ich auch klappt immer noch net 🙂
nun stellt sich die frage woran es liegen kann wenn es bei ihm funktioniert hat?
ich habe :
- firmware version:2.02
- driver version: 3.00
Seriennummer fängt mit: MT082 an.
also ist meine tastatur nicht betroffen wenn ihr diesen kleinen text da unten liest.
-The Touch Panel is unstable. Media player keeps launching by itself. Touch Panel occasionally works occasionally:
-Keyboard locks up. My Lycosa locks up and I have to un plug /re plug the unit in order for it to work again.
-The LED Backlighting is flashing.
-The Touch Panel is unstable. Media player keeps launching by itself. Touch Panel occasionally works occasionally.
Answer from RAZER:
Razer has learned that a small percentage of an early production run of Razer Lycosa Keyboards may exhibit this problem and/or several others mentioned in our Knowledge Base.
Razer has isolated the problems to various ranges of the earlier production serial numbers. This issue is only present in certain serial numbers starting with MT0803, MT0802, MT0801 and MT07. All other Keyboards starting with other serial number prefixes have not been affected by this issue. The serial number can be found at the bottom of your keyboard.
To see if you are ones of the users affected by these issues please fill out the following form. As soon as we receive and verify your form we will respond back to you with the details of getting a replacement unit sent out to you. We are sorry you have been affected by this issue and the inconvience it has caused.
Razer is committed to standing behind its products and will do what it takes to correct this problem for you.
mfg
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